Pages

Friday 21 February 2014

Hatiku di UiTM

Assalamualaikum
alhamdulillah
3.3.2014


tarikh keramat pendaftaran masuk pelajar baru ke UiTM
bila masuk semester baru untuk degree ni rasa macam jadi junior balik, kalau dulu diploma kat segamat dah selesa jadi senior, buli2 junior.. tapi nanti jadi junior semula kat shah alam ni,, aishh, start dari bawah balik, bak kata org, uitm ni ibarat roda, kalau dulu jadi senior sekarang jadi junior balek. haha
harap takde siapa yang berani nak buli-buli aku.

Tak nak pengang jawatan lagi?
mampukah aku untuk elak pegang apa2 jawatan kt shah alam nnti?
kalau dulu kt segamat memang dgn sukarelanya aku mmg nk pegang satu jawatan,
lepas satu jawatan di'offer' plak jawatan lain, hambek lagi! dua jawatan yg aku ikul ke hulu hilir kat segamat tu, 
agak beban tapi best! sbb aku tak pernah repeat paper lagi, kalau ada repeat paper tu yang buat beban tu jadi tak best!!

at last but not least
#bestStudent
#jejakaSoleh
#campusLife
#jejakaTerlajakLaris
#hahaha

PROMO: minuman tambahan anti-kanser dan merawat segala penyakit peningkatan usia eg: darah tinggi, kencing manis, jantung, buah pinggang dan bagus untuk kurangkan stress, KLIK SINI.

No comments:

Post a Comment